onsdag den 16. januar 2013

Uge 9: d. 18 november

Mads her!

Så fik vi besøg af min gode gode ven Rasmus fra Danmark. Hold kæft det har været fedt. Han kom i torsdags d. 15 om aftenen og siden da har vi bare hygget og fået set en masse fodbold.
Fredag hyggede vi bare hele dagen inden aftenen kulminerede i en masse øl og rigtig hyggelig stemning. Vi troede en bar i byen holdte temafest - 90'erne nemlig, men da vi kom ned på baren i den bedste 90'er påklædning vi kunne fandt vi ud af vi nok var de eneste den aften der havde set det opslag, ellers var de andre nok bare rigtig dårligt klædt ud ;) Men en rigtig hyggelig aften blev det :)

Lørdag gik så ellers bare med McDonald's besøg og tømmermænd og film :)

Idag har været store fodbold dag for Rasmus og jeg. Først så vi Recreativo -Sabadell, hvor Huelva desværre tabte igen.
Hele humlen ved dette besøg var at længe inden vi tog afsted til Huelva havde Rasmus og jeg snakket om at se en kamp mellem Sevilla og Real Betis hvilken heldigvis skulle spille denne søndag aften kl. 22.

Det er den kamp vi netop er kommet hjem fra, og hvilken oplevelse det var. Fed stemning og fed kamp. Alt i alt har det bare været en rigtig fed weekend.
Nu er det tid til at sove inden jeg sender Rasmus mod lufthavnen og jeg selv skal tilbage mod Huelva i morgen.

Godnat og tak :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar