torsdag den 3. januar 2013

Uge 5: d. 17 oktober.

Idag fik jeg nok den største overraskelse i mit liv!!

Dagen starter stille og roligt med dejlig morgenvækning og fødselsdagssang af Mads :) Vi går ind i stuen og der ligger et papir til mig hvor der står at han har købt en lidt "egoistisk" gave til mig som består af 2 hjemmekampe til Huelva´s fodboldhold "Recreativo de Huelva" og 20 minutters massage af ham ;) Det jo altid en gave man kan bruge ;) Mads fortæller at han vil gå ned og hente morgenmad og så kan jeg lige gøre mig klar imens. Så jeg går i bad, får gjort mig i stand og sådan, men tænker meget over hvorfor han dog er så langtid væk.. Men jeg fortsætter bare med at gøre mig færdig, så hører jeg ham spørge i døren om jeg er klar og om jeg ikke lige kommer ud i gangen.. Da jeg kommer ud i gangen kan jeg hverken tro mine egne ører eller øjne for lige foran mig står min kære mor og min bedste veninde Jeanett!! Jeg bliver fuldstændig lammet og stiller mig til at kigge ud af vinduet (har ingen idé om der er noget spændende derude ;) ) før jeg løber hen og krammer min mor, først med et højt grin som så blev erstattet med en tudende mig og derefter den samme tur da det bliver Jeanett´s tur til at få et kram!! :) Og Mads står i hjørnet og smiler af en meget gennemført overraskelse! :)

Jeg havde på ingen måde gennemskuet at de alle sammen havde planlagt et besøg bag min ryg :) Jeg var så lykkelig at jeg knap kunne tale, det er en helt ubeskrivelig følelse af lykke og glæde over besøget :)

Hele dagen render jeg rundt med et hoved der ikke rigtig forstår noget som helst af det der er sket ;) Men heldigvis har min mor og Jeanett planlagt at blive til d. 19 så det er virkelig dejligt at vi kan få nogle dage sammen hvor mit hoved forhåbentlig har fundet ud af hvad der sker ;) ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar